20 Απριλίου 2010

ΔηΝεΤου...#2

'Οταν η πτωχή, αλλά όχι και τόσο αθώα δ.Ε.συνάντησε στο δάσος των αγορών,τον κ. Δ.Ν.Τ.,επήλθε το μοιραίο....
-Μου είχαν πει μόνο για κάτι ΔοΝηΤές και τέτοια,σκέτο ντοκιμαντέρ δηλαδή,που να πάει και μένα το μυαλό μου,είπε, η γιαγιά Αγγέλα,γι' αυτό το έστειλα το πτωχό,να βοηθήσει και την υπόλοιπη φαμίλια!
Το θέμα το κάλυψα εγώ με φωτο αρχείου,γιατί οι αρμόδιοι αστυνομικοί συντάκτες είχαν πάει να ρίξουν 400 κ.λίπασμα που βρήκαν στον Καρέα,αλλά μετά έπεσε μια στάχτη και διαταράχθηκαν οι συγκοινωνίες και χάθηκαν οι μισοί και οι υπόλοιποι είναι σκορπισμένοι στα στενά της Κυψέλης,(εκτός από μια ξανθιά με I.Q.μεγάλου ραδικιού που ξεροσταλιάζει μόνιμα στα μαρμαρένια σκαλοπάτια της γα δα).
Αυτά.....αλλά τώρα πρέπει να σάς αφήσω κι εγώ, βιάζομαι,γιατί πρέπει να πάω στον ΟΑΕΔ,να δηλώσω,της ημέρες πού δούλεψα,ενώ έπαιρνα το βοήθημα ανεργίας(452,25)για να μου αφαιρέσουν τα μισά τουλάχιστον,γι' αυτό ζητάω προκαταβολικά συγγνώμη για την φτωχή παραγωγή,ελέω μικρού budget....όποιος τέλος πάντων,θέλει να συμπληρώσει κάτι συνεισφέροντας στην καλύτερη κάλυψη του θέματος έχει χώρο παρακάτω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

να είσαι καλά..